? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, July 6, 2010

时间真的过得好快好快好快好快哦~...

时间过得好快啊...转眼间就到七月了...年中考也考了...家长日也过了...现在就要准备ujian bulanan 3和年终考了...时间真的过得好快好快啊...慢慢的...我又要老了一岁了...慢慢的...我又F3了...慢慢的...我又要考PMR了...我真的希望时间可以慢下来...等我欣赏完了...才开始快快过...我现在还能怨谁啊?...==...

心情指数: 93分

0 comments: