? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, February 5, 2010

我开始控制不住自己~...

我渐渐觉得...我越来越控制不住自己...每当才要想一个人的时候...我的眼睛感觉到好像湿漉漉...原来眼泪已流了出来...我不知怎么会这样...但我知道...是我把眼睛弄坏了...还有...不懂怎么...有时我的胸口会很紧张...特别是在放学的时候...而我每次发现到...我很紧张...是因为有事情发生...而且是好的事情...越紧张...越是你想看见的事情...很准...但是...你会觉得很紧张很紧张...紧张到你想一直喝水...所以...希望你们不要学我将~...

心情指数: 90分

0 comments: