? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 2, 2010

yeah~...很高兴...虽然是去年1B~...

walau~...jun ping破纪录哦...1 min 15 sec...跑到将快...我还没有跑到100m就已经很喘了啦...她还可以跟其她peserta差50m leh~...跑完过后...她不会喘的哦...结果...她是今年kelas 3的olahragawati...真的很佩服她leh~...

我也没想到...chin wei也是今年kelas 3的olaragawan!!!...虽然他跟其他的peserta差没有那么远啦...但是...还是给他遥遥领先( 我懂~...是好事来的...)...

今天...在草场上...pancaragam很ying leh~...如果我今年进的话~...我就可以在草场示威了...(==)...本来讲要进要进的...结果leh~...还是没有进到...haiz~...真没用~...^^

虽然现在大家已经在不同的班...但...还是1B班的荣耀~...( 老实讲...我是很想念1B才那样写~...tio boom leh...^^)

心情指数: 93分

0 comments: