? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 30, 2010

虽然你的外表看起来很坚强...但你的内心却是很容易被人欺负的~...

昨天...我知道很多关于你的秘密...但我知道的同时...我也开始讨厌另一个人...它可以今天骂你...第二天还跟你笑笑...我听到之后...我很想跑去骂它...walau a~...这种人也有的...我还以为它不是这样的人...结果...各种各样的事实...却摆在我眼前...如果我没喜欢你...我也会很讨厌它...

alice~...我挺你...我会永远支持你!!!...

心情指数: 80分

0 comments: